top of page

American Dream! Part 1

RO: Iubesc sa calatoresc, sa vizitez orase noi, cu atat mai mult daca am familia sau prietenii cu mine, iar cu aceasta ocazie m-am gandit sa va arat frumosul oras Chicago, de care, orice as face, nu ma pot satura, si ce aventuri am avut in Statele Unite!:)

Este ceva la pasitul in aeroport si la calatoria cu avionul care ma face sa ma simt libera, acel "ceva" care imi da fluturi in stomac si o anumita emotie pe care nu o pot pune in cuvinte. Sunt convinsa ca mi-ar placea sa fac naveta cu avionul, da, asa de mult iubesc sa zbor!

Mi-a fost dor sa-mi vad bunicii, verisoarele si toate rudele, care traiesc la o distanta de 8000 de km fata de Romania si este extraordinar sa imi petrec vara alaturi de toti cei dragi mie! America este de departe tara mea preferata dintre cele pe care le-am vizitat pana acum pentru ca ador felul in care radiaza de energie, in special centrul orasului, si ca tot am adus vorba, aici se vede centrul orasului Chicago si lacul Michigan. Enjoy!

EN:I love to travel, to visit new cities, all the more if I have my family or friends with me, and on this occasion I thought about showing you the beautiful city of Chicago, of which, whatever I do, I can not get enough of, as well as telling you about my adventures in the United States! :)

There is something about stepping in an airport and about air traveling that makes me feel free, "something" that gives me butterflies in the stomach and a certain emotion I can not put in words, I love flying so much!

I missed seeing my grandparents, cousins and all my relatives who live at a distance of 8000 km from Romania and it's great to spend the summer with my dear ones!

America is by far my favorite country out of those I have visited so far because I love the way it radiates energy, especially the city center. By the way, up there you can see the Chicago downtown and Lake Michigan. Enjoy!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
bottom of page