top of page

Inspirational

Toți avem ceva sau pe cineva care ne face să privim lucrurile într-un mod diferit de felul nostru egoist și firesc... Și sunt sigură că toți avem ceva sau pe cineva care ne inspiră să facem ceea ce ne dă satisfacție, ceea ce ne place și ceea ce ne pasionează...

Din acest motiv am ales ca astăzi să scriu câte ceva despre persoana care mă îndrumă și care mă inspiră să fac ceea ce îmi place. Aceasta persoană este străbunica mea, care a împlinit de curând 88 de ani, așa că cel mai bun moment în care aș putea să povestesc despre ea este acum.

Ea este modelul meu, pentru că mi-a arătat că niciodată nu e prea târziu să învăț ceva nou și pentru că mi-a demonstrat că pot să fac orice prin perseverență și prin credință. Mi se pare remarcabil faptul că la vârsta ei a reușit să învețe câte ceva despre tehnologie, faptul că în fiecare zi citește Biblia și faptul că iubește croșetatul. Ea mi-a demonstrat că dacă am încredere orice este posibil!

Îi mulțumesc pentru toate învățăturile ei prețioase, îi mulțumesc pentru toate sfaturile și mai ales, îi mulțumesc pentru că există, pentru că este ea și pentru că este unică!

Mulțumesc, Buni! Te iubesc ❤️


Featured Posts
Recent Posts
Archive
bottom of page